Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Díky za příběh, který mi připomněl švédského diplomata Wallenberga v Maďarsku, který podobně zachránil tisíce Židů. A pak ho sovětští "osvoboditelé" zavlekli do gulagu a už ho nikdy nikdo neviděl... Vám R^

0 0
možnosti
Foto

Rusáci ho zabili, zvyklý průběh......

0 0
možnosti
Foto

Při čtení Vašeho článku mne napadlo, že svět zná spíše ty, kteří přispěli k likvidaci Židů než ty, co jako ten pán, který jich tolik zachránil.

Věřím, že jeho příběh vejde brzo ve známost, jako je tomu u Oskara Schindlera či sira Nicolase Wintona.

R^

1 0
možnosti
Foto

R^Přesně tak, Tomáši. A popsaný příběh? Už se točí film... Kdysi jsem takhle viděla film o Wallenbergovi, o kterém jsem do té doby nic nevěděla. Velmi na mě zapůsobil. Hlavně je nepochopitelné, jak Wallenberg skončil...

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS